Wanneer versturen jullie een gekocht item?
Wanneer versturen jullie een gekocht item? Wij proberen elke werkdag alle orders te verwerken en op te sturen.
Heavyweights in Vintage
Wanneer versturen jullie een gekocht item? Wij proberen elke werkdag alle orders te verwerken en op te sturen.
Hoe kan ik nu zien of mijn items van goede kwaliteit zijn? Kilo Kilo plaatst geen kapotte of vieze items op de webshop. Als er vintage gebruikssporen te zien zijn, vermelden we dit altijd bij het item.
Mijn pakketje is onderweg, wanneer komt deze binnen? Check het track ‘n trace nummer dat je van de bezorgdienst hebt ontvangen. Hopelijk is ‘ie er snel!
Ik heb iets teruggestuurd, wanneer krijg ik mijn geld? Wanneer wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten we het bedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.
Helaas wil ik mijn item terugsturen. Hoe doe ik dat? Geen probleem. Je kunt je bestelling tot wel 30 dagen na ontvangst retourneren. Check dit.
Ik wilde een item kopen, maar nu is het weg. Wat nu? Dat kan gebeuren. Gelukkig komen er dagelijks nieuwe items online. Lekker blijven refreshen dus!
Hoe weet ik of een item mij past? Bij elk item staan de afmetingen. Meet bijvoorbeeld je lievelingsshirt en vergelijk het met elkaar, dan weet je zeker of het past.
Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie? Je kunt afrekenen via iDeal, Paypal, Klarna, Apple Pay en Mastercard.
Hoe verzenden jullie mijn pakketje? We sturen je vintage vondsten in een blanco verzendzak.
NL: Wat is de status van mijn order en waar kan ik de gegevens zien? Check daarvoor het “retourportaal” in je account
Ik wil iets bestellen via de webshop, maar het lukt niet. Wat nu? Aiiii. Neem contact op via webshop@kilokilovintage.nl of stuur ons een DM.
Hoe blijf ik contact houden met jullie? Volg @kilokilovintage op social media, schrijf je in op onze nieuwsbrief, stuur een email of trakteer ons op een biertje op één van onze events.
Wanneer komt dit item weer terug op de webshop? Het leuke aan vintage is de jacht op unieke parels. De kans dat iets weer terugkomt in de webshop is dan ook klein. Maar houd je ogen en onze pagina open voor soortgelijke items!
NL: Ik wil geen invoerkosten betalen, is er een mogelijkheid dat de waarde van het item wordt verlaagd? Invoerkosten zijn helaas voor eigen rekening.
Hoeveel kost het om een pakketje te verzenden? Dat hangt af van de gekozen bezorgdienst en het gewicht van je pakket.
Hoelang duurt het verzenden? We streven ernaar om je bestelling de volgende werkdag te posten. Afhankelijk van de bezorgservice, zijn je vintage vondsten binnen 5 dagen bij je thuis.
Verzendt Kilo Kilo ook internationaal? Hell yes! Als één van onze bezorgservices op jouw bestemming levert, sturen wij het met liefde naar je toe.
Wanneer en waar is de volgende Kilo Kilo Sale? Dat vind je onder het kopje ‘events’. Of check onze Instagram of Facebook voor de laatste updates.
Wat is de conditie van jullie kleding? Gebruikt natuurlijk! Elk item op de webshop krijgt een aantal sterren. Die geven een goede indicatie van de staat. 5 sterren: zo goed als nieuw, in geweldige vintage staat 4 sterren: weinig zichtbare draagsporen, in mooie vintage staat 3 sterren: kleine zichtbare draagsporen, in gedragen vintage staat
Ik zou graag met jullie samenwerken, hoe kom ik met jullie in contact? Wat leuk! Stuur je verzoek of idee naar werken@vintagekilokilo.nl