Project Manager Retail
Bij Kilo Kilo maken we de droom van iedere vintage liefhebber werkelijkheid. Als eigenzinnige, creatieve en razendsnel groeiende scale-up zetten we de fast fashion-wereld op z’n kop. Onze pre-loved kleding verkopen we per kilo, in inmiddels een landelijke keten van unieke winkels. Met een team van ruim 100 collega’s hebben we in slechts vier jaar een sterke marktpositie opgebouwd. De komende jaren gaan we nog groter, beter en duurzamer groeien. En daarvoor hebben we jou nodig.
Wat ga je doen?
Jij bent degene die onze winkels laat kloppen, tot in elk detail. Nieuwe locaties open jij strak op tijd, bestaande locaties blijven door jou soepel draaien en alles wat we neerzetten past bij onze uitgesproken Kilo Kilo-stijl.
Vanaf het moment dat een nieuwe locatie een GO krijgt, ben jij in the lead. Je stuurt verbouwingen, verhuizingen en inrichtingsprojecten van A tot Z aan: van eerste schets tot opening. Je houdt overzicht over planning, design, logistiek én budget en zorgt dat het eindresultaat klopt zodra de deuren openzwaaien.
Daarnaast zorg je ervoor dat al onze winkels veilig, netjes en future-proof blijven draaien. Je beheert servicecontracten, onderhoud, RI&E en alle facilitaire processen. Je werkt nauw samen met interne teams, builders, leveranciers en het MT. In dat MT ben jij verantwoordelijk voor alles rondom Realisatie: als het fysiek is, is het van jou.
Jouw verantwoordelijkheden
-
Je denkt strategisch mee en bepaalt de jaarplannen van Realisatie, die je direct aan het MT rapporteert.
-
Je leidt winkelopeningen en verbouwingen van GO tot feestelijke opening.
-
Je beheert onderhoud, faciliteiten en contracten voor alle locaties.
-
Je stuurt het builders-team en externe servicepartners aan.
-
Je stelt budgetten, planningen en prognoses op en houdt deze strak bij.
-
Je borgt veiligheid, RI&E en brandpreventie in al onze winkels.
-
Je werkt samen met Finance en Operations aan kostenbeheersing en rapportages.
Wat jij meebrengt
-
3–5 jaar ervaring in projectmanagement, retail realisatie of facilitair beheer.
-
Ervaring met aannemers, leveranciers en budgetverantwoordelijkheid.
-
Een gestructureerde, stressbestendige werkwijze en duidelijke communicatie.
-
Rijbewijs B en bereidheid om door heel Nederland te reizen.
-
Bonuspunten voor kennis van veiligheid/RI&E of ervaring met tools als ClickUp of Asana.
Wat je krijgt
-
Een marktconform salaris volgens CAO Retail Non-Food (schaal H).
-
Reiskostenvergoeding.
-
Flexibele werktijden en veel zelfstandigheid.
-
Een creatieve, warme en ondernemende werkomgeving waar je mag leren, bouwen en doorgroeien.
-
Personeelskorting!
-
En het allerbelangrijkste: impact. Elke opening, elke verbouwing, elke verbetering, je ziet meteen wat jouw werk oplevert. En dat voelt goed.
Zie jij jezelf bij ons werken? Mail je cv en motivatie onder vermelding van ‘sollicitatie project manager’ naar werken@kilokilovintage.nl en misschien zien we je binnenkort!
De sluitingsdatum van deze vacature is 12 december 2025. We streven ernaar om na de sluitingsdatum alle sollicitanten binnen 5 werkdagen een reactie te geven!
